Skip to main content

Key Account Manager - online koulutus

Avainasiakkuudet vaativat tarkkaa hallintaa ja strategista lähestymistä. Tämä koulutus antaa sinulle kattavat työkalut ja menetelmät, joita tarvitset menestyäksesi avainasiakassuhteiden hoitamisessa ja niiden kasvattamisessa.

Key Account Manager on paljon vartija. Asiakkaiden tilejä olisi onnistuttava kasvattamaan ja samalla varmistaa etteivät asiakkaat lipeä kilpailijan leiriin.

Erittäin käytännön läheisessä Key Account Manager koulutuksessa saat hyviä neuvoja mm siihen miten priorisoit ajan käyttösi oikeisiin asiakkaisiin, miten tulkitset asiakkaan hiljaisia signaaleja, miten rakennat tehokkaan ja toimivan kontaktointi suunnitelman ja "asiakkaan vuosikellon" sekä miten löydät asiakkuudesta lisää potentiaalia. Ja mikä tärkeintä, saat lisää kauppaa.

Koulutuksessa käsitellään mm:

  • Asiakkuuden kasvattaminen
  • Tehokas ajankäyttö
  • Asiakkaiden priorisointi ja A-B-C analyysi
  • Asiakkaan vuosikello
  • Tehokas kontaktointisuunnitelma
  • Asiakkaan hiljaiset signaalit
  • Arvon tuottaminen asiakkaalle ja luottamuksen rakentaminen
  • Case esimerkkejä

"Olet hyvä persoona ja kiinnostava kuunnella. Olen itse aikahätähousu ja jaksoin kuunnella helposti ja esitys oli looginen ja kiinnostava. Hyvä persoonallinen esiintyjä innostaa ja saa asianmenemään perille helposti."

Jaana Nurminen / E. Laiho Oy
Key Account Manager - online koulutus

Tulossa myös:

23.1.2025

Asiantuntija myyntityössä - online koulutus

21.1.2025

Key Account Manager - online koulutus

12.12.2024, 8.1.2025

Buukkaa kuin huippumyyjä - online koulutus

10.12.2024, 16.1.2025

Tarjouksesta kaupaksi - koulutus

17.12.2024, 14.1.2025

Näin pärjäät hintakilpailussa – Arvomyynti kilpailuetuna

9.1.2025

Tekoäly myyntityön apuna