Key Account Manager - online koulutus
Key Account Manager on paljon vartija. Asiakkaiden tilejä olisi onnistuttava kasvattamaan ja samalla varmistaa etteivät asiakkaat lipeä kilpailijan leiriin.
Erittäin käytännön läheisessä Key Account Manager koulutuksessa saat hyviä neuvoja mm siihen miten priorisoit ajan käyttösi oikeisiin asiakkaisiin, miten tulkitset asiakkaan hiljaisia signaaleja, miten rakennat tehokkaan ja toimivan kontaktointi suunnitelman ja "asiakkaan vuosikellon" sekä miten löydät asiakkuudesta lisää potentiaalia. Ja mikä tärkeintä, saat lisää kauppaa.
Koulutuksessa käsitellään mm:
- Asiakkuuden kasvattaminen
- Tehokas ajankäyttö
- Asiakkaiden priorisointi ja A-B-C analyysi
- Asiakkaan vuosikello
- Tehokas kontaktointisuunnitelma
- Asiakkaan hiljaiset signaalit
- Arvon tuottaminen asiakkaalle ja luottamuksen rakentaminen
- Case esimerkkejä
"Olet hyvä persoona ja kiinnostava kuunnella. Olen itse aikahätähousu ja jaksoin kuunnella helposti ja esitys oli looginen ja kiinnostava. Hyvä persoonallinen esiintyjä innostaa ja saa asianmenemään perille helposti."